perjantai 28. syyskuuta 2012

Pretty chill week behind and A heavy one coming...

Terve ihanat lukijat! :) Useimilla on ollut koeviikko niin kuinka on mennyt? :) minulla on vain ollut yksi koe ja paljon vapaata, olen kyllä yrittänyt lukea seuraavan viikon kokeisiin... Eli ensi viikolla minulla on kolme ja just matikka ja kemia ja biologia ni ihan kiva :D No eipä mitään ihmeellistä ole tapahtunut kuluneella viikolla, tänään olin kaverini kanssa katsomassa polttarittaret. Se oli aika samanlainen kun bridemades mutta minun mielestä parempi! Ennen leffaa söimme picnicissä uuniperunoita katkaraputäytteellä, se on niin hyvää!!! ;) sitten leffan jälkeen menimme itikseen ja lagattiin  siellä. Ostin vain koulu vihon sieltä. Olin muuten ekaa kertaa pankissa yksin, olin lunastamassa chekin (miten se kirjoitetaan?), se oli stipendi jonka sain ysillä =} Viikonloppuna on luvassa kokeeseen lukemista ehkä teen jotakin muuta myös, saa nähdä. Ainakin aion mennä kävelemään ulos raikkaaseen ilmaan niin että pää pystyy ottamaan uutta informaatiota vastaan ;) Muuten olen jäänyt koukkuun USA:n X factoriin, se uusin tuotantokausi, okei on vasta tullut kaksi jaksoa mutta se on niin hyvä ja joskus aika läppä ohjelma. Miten ihmiset voi mennä sinne laulaa ku ne on niin huonoja tai sillee?!?! Ja jotkut on kyllä niin Britneyn faneja että huhu, ja sitten ne nolaa ittensä täysin? Mutta ootan innolla seuraavia jaksoja!! :) Ja muuten lähden tasan kaden viikon päästä New Yorkiin!! jeeea, en malta odottaa mutta toisaalta pelkään myös vähän :O Hyvää viikonloppua ja onnea kokeisiin!!


2012 X Factor judges :) Minä en uskaltaisi laulaa heidän edessä + kaikki katsojat, ja niit on monta!

- Annii :))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti