torstai 4. lokakuuta 2012

Koeviikko finally over ja vapaapäivä :))

Hejssaan teille! Eli minun osalta koeviikko on nyt ohi, huomenna saadaan kokeet takaisin :) JA tänään minulla on VAPAATA :) Kaikki kokeet meni ihan hyvin paitsi matikka, saa nähdä tulee varmaan 6 tai 7.  Miten teillä meni? No tänään on ohjelmassa kaverini kanssa syömään lounasta ja illalla JOKERIT-HIFK matsiin, ja JOKERIT voittaa!!!! ;) Nyt olen kotona ja istun ja katson tv:tä enkä oikein tee mitään, ihanaaa! :) Aion laittaa sellaisen kansion mihin sitten laitan kaikki kokeet niin sitä rupean tekemään ja vähän siivon ja laitan huoneessaani pois tämän jakson kirjat ja otan esiin ens jakson kirjat :D 

Huomenna menen illalla kaverini "synttäriillalliselle", se on minunkin tavallaan, koska minulla on ensi viikon perjantaina synttärit eli 12.10 ja  sitä tulee hauskaa! Laitamme hyvää ruokaa. Ja lauantaina minulla on sukujuhlat illalla. :) että semmoinen viikonloppu tulossa, mitä ohjelmaa teillä on? :)

Ja huomenna on viikko meidän lähtöön New Yorkiin siis! :)) jee, odotan innolla paitsi että en oikein tiedä mitä vaatteita pitäisi ottaa mukaan, hmmm.... Inhoan pakkaamista yli kaiken! Ja myös kun tuut matkalta ja pitää laittaa kaikki paikoilleen, sekin on kauheeta!! :D mutta nauttikaa viikonlopusta! Ja olkaa onnellisia, koeviikko on nyt ohi! :))) Take care!


-Annii :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti