keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Nothing and everything...

Heiii ja ANTEEKSI!! Tässä on vierähtänyt kuukasi siitä kun viimeksi postasin! Olen kauhean pahoillani mutta ei ole ollut innostusta eikä aikaa :( Anteeksi!!! Mutta tässä ei ole tapahtunut mitään ihmeellsitä paitsi että olin silloin New Yorkissa! :) Se oli MAHTAVAA! Oikeasti paras loma tähän mennessä millä olen ollut. Ihanaa, haluan takaisin ja lähden takaisin, olen 99 % varma siitä! Ja olette kuulleet tämän varmasti muualltakin mutta siellä kannattaa kyllä käydä kerran eämässä! Se on niin erilaista, ne korkeat talot ja kaikki nähtävyydet ja kaupat! LOVE IT! Ostimme 2000  eurolla vaatteita siis koko perhe että sinne ei ehkä kannata hirveän usein mennä.. + kaikki muut maksavat jutut esim. ruoka, nähtävyydet.. Kerron enemmän muissa postauksissa.

Nyt on koeviikko... Perjantaina minulla on saksan koe, minulla on jo ollut äikän ja hissan koe. Ne meni ihan "okoosti".. Tänään olen ottanut chillisti koska huomenna minulla on jumppa koe ja se on testit, ei tarvii lukee! JEESS! No mutta onnea lukemiseen ja kokeisiin!

Olen koukussa X factoriin, ne kaikki on sika hyvii!! Emblem 3 on aika hyvä! <3
Hyvää jatkoa viikolle! :)

 
-Annii :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti